فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از شناسایی یک انبار دارای بیش از ۳۰ تن انواع سموم و کود کشاورزی قاچاق با ارزش ۵۰ میلیارد ریال در بخش چهارباغ این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقدار قابل توجهی کود کشاورزی و سموم قاچاق در یک انبار در منطقه سهیلیه  چهارباغ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: ماموران پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر مراجعه کرده و در بازرسی از انبار ۱۶۰ کارتن کود مایع مرغی ۱۰ کیلوگرمی خارجی و ۱۳۰ کیسه ۱۰ کیلویی کود کشاورزی و ۵ هزار کیسه ۲۵ کیلویی کود شیمیایی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی  با بیان این که کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع مربوطه معرفی شد.

 او با اشاره به پلمب انبار شناسایی شده از سوی مرجع قضایی، افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات پلیسی شهروندان است.

انتهای پیام/ ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.